تبیان، دستیار زندگی
در طول 30 سال گذشته مدیریت‌های مختلفی در كشور حاكم بوده و این 4 سال نیز به دوره‌های قبلی اضافه شد و امروز تجربه نشان می‌دهد اگر همچنین دولت در 4 سال آینده نیز بر سر كار باشد، هیچ تحولی در زندگی مردم رخ نخواهد داد. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خدمات مربوط به سلامت در شان مردم نیست

محسن رضایی در جمع مردم مراغه گفت: در طول 30 سال گذشته مدیریت‌های مختلفی در كشور حاكم بوده و این 4 سال نیز به دوره‌های قبلی اضافه شد و امروز تجربه نشان می‌دهد اگر همچنین دولت در 4 سال آینده نیز بر سر كار باشد، هیچ تحولی در زندگی مردم رخ نخواهد داد.

محسن رضایی

به گزارش ایفنا نیوز، رضایی كه صبح امروز به آذربایجان غربی سفر كرده بود، هنگام ورود به مراغه نیز با استقبال صمیمانه هموطنان آذری قرار گرفت.

تبلیغات این كاندیدا در سطح شهر مراغه پررنگ‌تر از شهرهای دیگر به نظر می‌رسد ضمن این‌كه بعضی از شعارها و جملات ابداعی نیز توجه همراهان رضایی را جلب كرده است كه یكی از این شعارها چنین است. (كجایند مردان بی‌ادعا/ كجا بودند مردان پرمدعا).

رضایی در سخنرانی خود در مسجد مراغه با تشكر از احساسات پاك مردم گفت:من خودم را لایق این استقبال نمی‌دانم، واقعیت این است كه این كشور و دولت به بركت خون شهدا به وجود آمده است.

رضایی با تاكید بر اینكه این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار حساس و مهم بوده و نقطه عطفی در فعالیت دولت خواهد بود، گفت: متاسفانه مشكلات باقی مانده از دولت‌های گذشته در این دوره بسیار تشدید شد و در حال حاضر در بخش‌هایی مانند خدمات درمانی و مسائلی كه به زندگی عادی مردم مربوط می‌شود ما جزو 160 كشور دنیا هستیم و این خدمات مربوط به سلامت در شان مردم نیست. بسیاری از جوانان ما بیكار هستند و گرانی نیز روز بروز بیشتر می‌شود و هر كمكی كه دولت از لحاظ اقتصادی به جیب مردم می‌ریزد این كمك موج گرانی را از جیب دیگر مردم خارج می‌كند.

رضایی در خصوص بهداشت و سلامت و كشاورزی گفت: حداقل باید 20 پله نسبت به وضع فعلی ارتقاء پیدا كنیم.

در طول 30 سال گذشته مدیریت‌های مختلفی در كشور حاكم بوده و این 4 سال نیز به دوره‌های قبلی اضافه شد و امروز تجربه نشان می‌دهد اگر همچنین دولت در 4 سال آینده نیز بر سر كار باشد، هیچ تحولی در زندگی مردم رخ نخواهد داد.

وی گفت: اگر احساس می‌كردم كه این سه كاندیدا می‌توانستند كاری برای كشور انجام دهند من وارد میدان نمی‌شدم، متاسفانه در طول سال‌های گذشته طرح‌های راهبری فراوانی را به دولت پیشنهاد دادم كه یا متوجه آن نشدند یا متوجه شدند و به آن عمل نكردند.

رضایی با اشاره به امكانات موجود در شهر مراغه و گسترش دانش، علم و فناوری در این شهر در قالب تاسیس یك دانشگاه بین‌المللی در مراغه تاكید كرد و گفت: امیدوارم این طرح بتواند بار دیگر نام و آوازه مراغه را در حد و اندازه‌ای كه امروز از گذشته این شهر در كتاب‌های اروپایی موجود است را دوباره احیا كند.

توجه به كشاورزی نیز از دیگر برنامه‌های اعلام شده از سوی دكتر رضایی بود؛ وی با بیان این مطلب كه بخش كشاورزی به تنهایی درآمد چندانی ندارد و باید صنعت به عنوان مكمل به آن اضافه شود، گفت: شهر مراغه می‌تواند یكی از قطب‌های فرهنگی و اقتصادی كشور باشد و من در این مسیر با تكیه بر تجربه استفاده از جوانان پیش خواهم رفت.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: سعید آقازاده