تبیان، دستیار زندگی
آقای دکتر الهام از قول ما به دکتر احمدی‌نژاد بگویید ما دارایی‌اشان را جلوی این مردم افشا کردیم؛ دارایی که چیزی جز ملت ایران نیست. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

الهام: این، ملت ایران است، دریای توفنده عدالت و امید

مصلای تهران

ازدحام بی‌سابقه جمعیت در مصلای تهران آنچنان زیاد بود که دکتر احمدی‌نژاد بیش از 90 دقیقه را در محوطه‌ی مصلای تهران ماند اما در نهایت نتوانست وارد سالن شود. 4 سال قبل، مسجد سید اصفهان بود که یکی از حامیان دکتر در اثر ازدحام شدید جمعیت، زیر دست و پا جان داد؛ شاید دکتر این بار نیز نگران تکرار آن حادثه بود که حاضر نشد، به جمع میلیونی حامیان پرشورش که ساعت‌ها به انتظار ورودش فریاد زده و یا حسین گفته بودند، بیاید.

«همه با هم می‌گوییم "دکتر بیای عشقه، دکتر نیای عشقه"»، این جمله‌ای بود که حاج محمود کریمی گفت و سپس دکتر الهام سخنگوی دولت به روی سن آمد تا پیام رئیس‌جمهور را به این جمعیت عظیم اعلام کند.

فرزاد جمشیدی پیش از سخنان وزیر دادگستری گفت: بیرون سالن ممکن است کسانی ایستاده باشند که بخواهند با ما درگیر شوند، اما اجازه نمی‌دهیم. به آقای دکتر الهام سخنگوی محترم دولت خیرمقدم می‌گوییم. آقای دکتر الهام از قول ما به دکتر احمدی‌نژاد بگویید ما دارایی‌اشان را جلوی این مردم افشا کردیم؛ دارایی که چیزی جز ملت ایران نیست.

در ادامه مراسم، دکتر الهام با قرائت دعای فرج گفت: "فاستقم کما امرت و من تاب معک"، ببینید، این ملت ایرانند. این دریای توفنده عشق و عدالت و امیدند. این میهن خمینی کبیر است. این پیروان خامنه‌ای بزرگ و شریفند. این، فریاد عدالت است. این دریای توفنده‌ای است که از موج خون شهیدان عبور کرده و تا به ساحل عدل مهدوی، پرشور و پرشتاب در حرکت است.

این ملتی است که به فرماندهی امامش تا آخر ایستاده‌اند. امروز، روز جنگ فقر و غنا است. جنگ حق و باطل. جنگ عدالت و بیداد.

این ملتی است که به فرماندهی امامش تا آخر ایستاده‌اند. امروز، روز جنگ فقر و غنا است. جنگ حق و باطل. جنگ عدالت و بیداد. ملت ما در طول 30 سال انقلاب شکوهمندش، با اراده و ایمان، ایستاده و در میان همه فتنه‌ها و توطئه‌ها، زیاده‌خواهی‌ها، فشارها، تهدیدها، به نام وحدت اسلامی و ایرانی در سایه رهبری، امواج فتنه ها را شکافته و امروز فرزند این ملت، محمود احمدی‌نژاد با پشتوانه ملت مأمور است تا قطع دست همه زیاده‌خواهان همدوش ملت و پشت سر رهبری به حرکت خود ادامه دهد. همانگونه که به پیامبر(ص) در قرآن فرموده، تو مأمور به استقامت هستی و ملت نیز مأمور به استقامت هستند، ملت نیز مأمور به استقامتند.

احمدی‌نژادی که ملت می‌شناسند، در مقابل موج تهدیها و توهین‌ها عقب نمی‌نشیند، سینه خود را برای همه نیزه‌های دروغ و تهدید آماده کرده است اما اندیشه خود را برای تسلیم هرگز.

امروز احمدی‌نژاد میان موج این جمعیت هنوز نتوانسته به جایگاه برسد و در میان امواج ملت حرکت می کند تا برای اعتلای ملت عزیز بکوشد و تا پای جان برای اعتلای کلمه حق زندگی کند.

جمعیت در میان سخنان دکتر الهام شعار می‌دادند موسوی کم آورده، فائزه رو آورده

مصلای تهران

الهام ادامه داد: رئیس جمهور میان موج جمعیت نتوانسته به جایگاه برسد، راه را باز کنید، بر مردان، زنان و کودکان فشار نیاید، البته ملت ما مقابل هیچ فشاری کوتاه نمی آید، پیش به سوی ایرانی عزیز و بزرگ.

فرزاد جمشیدی مجری برنامه سپس پشت تریبون قرار گرفت و گفت: یکی شعار خوبی نوشته، بگذارید، بخوانم، تیتر رسانه‌های خارجی این باشد: "22 خرداد، 22 بهمن"

حال حدود 20 تن از هموطنان در این سالن بد شده است، دکتر در اثر ازدحام جمعیت نتوانستند، بیایند، دوربین‌ها اینجا هستند، بگذارید، بگوییم اگر دکتر هم نتوانست بیاید، چقدر دوستش داریم.

ما طرفداران دکتر برنامه را با این شعر تمام می‌کنیم:

مولا و امیر و مقتدا خامنه‌ای است، فرماندهی کل قوا خامنه‎ای است، دیروز عزیز مصر اگر یوسف بود، امروز عزیز دل ما خامنه‌ای است

آقای دکتر الهام از قول ما به دکتر احمدی‌نژاد بگویید ما دارایی‌اشان را جلوی این مردم افشا کردیم؛ دارایی که چیزی جز ملت ایران نیست.

دکتر الهام بار دیگر در پایان برنامه گفت: عزیزانم فشردگی جمعیت واقعاً بی سابقه است، فشار جمعیت جان عده ای را تهدید می کند. دکتر به خاطر جلوگیری از ازدحام و فشار به مردم مسیر را عوض کردند، گفتند برای جان شما خطر دارد، رئیس جمهور شما شرمنده است که نتوانسته به جایگاه برسد. استدعا دارد فضا را آرام تخلیه کنید، انشاءالله امشب از شبکه 3 سیما با شما صحبت خواهد کرد. تنها به خاطر آسایش و سلامت شما نتوانست به جایگاه برسد، با توسل به امام عصر(عج)، محیط را ترک کنید. عزیز باشید، پایدار باشید.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: سعید آقازاده