تبیان، دستیار زندگی
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رعایت اخلاق و عدالت باید سرلوحه کار مسئولان و مردم قرار گیرد، گفت: مشکلات کشور با بی اخلاقی و توهین قابل حل نیست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشکلات کشور با بی اخلاقی حل نمی شود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رعایت اخلاق و عدالت باید سرلوحه کار مسئولان و مردم قرار گیرد، گفت: مشکلات کشور با بی اخلاقی و توهین قابل حل نیست.

بخش سیاست تبیان

مشکلات کشور با بی اخلاقی حل نمی شود

مسعود پزشکیان در مراسم آغار به کار ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان ایلام اظهار داشت: دولت کنونی تازه مسیر درست را پیدا کرده و آن را می خواهد در ریل قرار دهد ولی اکنون شاهد شعارهایی از سوی عده ای هستیم که چندان با مملکت داری همخوانی ندارد.

وی بیان داشت: بسیاری از ناکارآمدی های کشور نتیجه عدم پذیرش مسئولیت از سوی کارگزاران است و چنانچه اگر هر فردی در هر مسئولیتی اشتباهات خود را قبول داشت الان مشکلات کشور اینگونه بود.

پزشکیان با اشاره به اینکه کسانی که ادعا دارند می توانند کشور را به بهترین شکل ممکن اداره کنند باید به مسئولیت گذشته آنها نگریست، گفت: دولت قبلی پس از پایان هشت سال هم مشکلات بیکاری و اقتصادی کشور را حل نکرد.

نباید به اسم دین و ارزش جلوی سخن مخالف را گرفت و وجود فقر، بیکاری و مشکلات اقتصادی زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی عنوان کرد: امروزه باید اخلاق و صداقت سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد ولی متاسفانه در این بین صدا و سیما در بیان اخبار و اطلاعات عدالت و صداقت را رعایت نمی کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رعایت اخلاق و عدالت باید سرلوجه کار مسئولان و مردم قرار گیرد، گفت: مشکلات کشور با بی اخلاقی و توهین قابل حل نیست.

وی افزود: اگر در اداره کشور از سیره ائمه معصومین بهره می گرفتیم و افراد بر اساس شایسته سالاری انتخاب می شدند، امروزه در منطقه حرف اول را می زدیم.

پزشکیان عنوان کرد: نباید به اسم دین و ارزش جلوی سخن مخالف را گرفت و وجود فقر، بیکاری و مشکلات اقتصادی زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی با اشاره به اینکه اصلاح طلبان همواره بر حل منطقی مشکلات تاکید دارند، گفت: به هیچ وجه با بی اخلاقی و توهین مشکلات قابل حل نیست.
منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .