تبیان، دستیار زندگی
جوادی حصار:دانشجویان ضریب برنامه های جامع آقای کروبی را شجاعت عمل و صراحت و وفای به عهد ایشان می دانند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ضریب برنامه های کروبی، شجاعت عمل و صراحت و وفای به عهد است

مهدی کروبی

جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان خواهان به قدرت رسیدن فردی همچون کروبی در انتخابات ریاست جمهوری هستند، زیرا کروبی را پیگیر مطالبات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دانسته و مطمئن هستند که او شجاعت دفاع از مطالبات آنان را دارد.

یک عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی با اعلام این مطلب افزود: دلایل مختلفی برای استقبال گسترده از مهدی کروبی در دانشگاه ها می توان لحاظ کرد، اما عمده ترین دلیل این استقبال و حمایت گسترده از ایشان را می توان این موضوع دانست که جامعه دانشگاهی کشور خواهان رئیس جمهوری هستند که با شجاعت و شهامت به مطالبات جوانان و دانشجویان توجه کرده و بتواند از حقوق آنان دفاع نماید.

محمدصادق جوادی‌حصار تصریح کرد: شجاعت و صراحت کروبی به ویژه در دفاع از حقوق مردم و جامعه دانشگاهی توجه اقشار مختلف جامعه و طبقه نخبگان و دانشگاهیان را به خود جلب کرده است. آنان در شرایط حاضر کروبی را در بین کاندیداهای دیگر اصلح می دانند.

وی اظهار داشت: از نگاه دانشجویان کروبی در بین کاندیداهای دیگر بیش از همه مطالبات اصلاح طلبانه را مطرح و از آن دفاع می کند و همین خصیصه توجه دانشجویان را به سمت آقای کروبی متوجه کرده است.

جامعه دانشگاهی کشور خواهان رئیس جمهوری هستند که با شجاعت و شهامت به مطالبات جوانان و دانشجویان توجه کرده و بتواند از حقوق آنان دفاع نماید
مهدی کروبی

جواد حصار می افزاید: در گذشته برخی این‌گونه مطرح می کردند که آقای کروبی در بین دانشگاهیان و دانشجویان پایگاهی ندارد و تنها در متن جامعه اثرگذار است. حال آنکه در این دوره از انتخابات و تمایل دانشجویان به ایشان نشان داد که طبقه علمی – دانشگاهی نیز متمایل به شخص کروبی بوده و به برنامه ها و عملکرد ایشان اعتقاد دارند.

جوادی حصار با تاکید بر اینکه کروبی کارنامه درخشانی از عملکرد خود دارد، افزود: اینکه دانشجویان معتقد هستند که تنها کروبی می تواند از مطالبات اصلاح طلبانه و حقوق روشن و قانونی مردم در حوزه شهروندی دفاع منطقی مقابل استدلالی برای همه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که روحانی بودن تا چه اندازه در این احترام و استقبال تاثیر دارد، گفت: به نظر من جامعه ما به سطحی از درک و استنباط سیاسی رسیده است که افراد را با لباس و عنوان ارزیابی نکند و بلکه با کارنامه و سابقه او ارزیابی کنند. کروبی کارنامه قابل دفاعی دارد. مردم در مقام مقایسه به شخصیت افراد توجه می کنند و نه به لباس و هیات او.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شرایط حاضر را برای پیروزی کروبی را مساعد اعلام کرد و گفت: کروبی برای نظام جمهوری اسلامی برکت و منشا خدمت بوده است، اینک دیگر در آستانه انتخابات دهم ریاست جمهوری نسبت به دوره قبل ایشان وضعیت بسیار بهتری دارد. حزب قدرتمند اعتمادملی و تاثیر آن در همه ارکان جامعه و توجه به مطالبات مردم از طرفی و از سوی دیگر روزنامه اعتمادملی رسانه ای قدرتمند در انعکاس اخبار، بنابراین 4 سال سابقه مداوم فرهنگی، مطبوعاتی، علمی و برنامه ریزی دقیق با حضور مشاوران کارآمد و توانمند در کشور، بنابراین آیت الله کروبی پیروز قطعی این انتخابات خواهد بود.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

منبع: سحام نیوز

تنظیم برای تبیان: گروه جامعه و سیاست