تبیان، دستیار زندگی
کروبی با اظهار خاطره ای از دوران دانشجویی خود اظهار داشت:من خود پیش از انقلاب دانشجوی دانشگاه تهران بودم که دستگیر و حبس شدم اما پس از پایان دوران محکومیت و تبعید به کلاس درس بازگشتم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شناسنامه های شما تغییر ایجاد می کند

رئیس مجلس اصلاحات در  سخنان خود در جمع دانشجویان دانشکده نفت اهواز افزود: گروهی که امروز بر مسند کار هستند آنقدر طمع قدرت برایشان شیرین بوده است که به هیچ وجه نمی خواهند آن را از دست بدهند. راه حل مقابله با این تصمیم شیفتگان نیز توپ و چماق نیست، بلکه شناسنامه های شماست که در روز 22 خرداد تغییر ایجاد می کند. من مطمئنم اگر درصد بالایی از مردم در انتخابات شرکت کنند، حتما وضعیت موجود تغییر می کند. وی در ادامه اظهار داشت: هرچند حریف بسیار قدرتمند است اما حضور گسترده مردم می تواند هر قدرتی را پودر کند.

کروبی

کروبی همچنین به وضعیت دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: همه باید در چارچوب قانون اساسی فعالت کنیم. در عین حال که همه باید پاسدار انقلاب، نظام و کشور باشیم باید با دیدی وسیع به مردم بنگریم و بدانیم که حکومت باید سعه صدر داشته و نقدپذیر باشد. خصوصا در مواجهه با قشر جوان و دانشجو.

وی گفت: اگر حتی دانشجویی از خط قرمز عبور کند باید در چارچوب قانون با او برخورد شود. ولی نباید به این بهانه دانشجو را از حق تحصیل محروم کرد. کروبی با اظهار خاطره ای از دوران دانشجویی خود اظهار داشت:من خود پیش از انقلاب دانشجوی دانشگاه تهران بودم که دستگیر و حبس شدم اما پس از پایان دوران محکومیت و تبعید به کلاس درس بازگشتم.

کروبی تاکید کرد: دانشجوی ستاره دار معنا ندارد. شما ستاره های فروزان آسمان کشور و آتیه سازان این سرزمین هستید. کروبی در میان تشویق و ابراز احساسات گسترده دانشجویان افزود: اگر در انتخابات پیروز شوم، فضایی در دانشگاه ایجاد خواهم کرد که ضمن حفظ حرمت ها، از سوی دانشجویان آنها بتوانند نقدها و اعتراض های خود را نیز انجام بدهند. از نیروهایی استفاده خواهم کرد که نگاه شان به دانشجو برادرانه و پدرانه باشد.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

منبع:سحام نیوز

تهیه وتنظیم برای تبیان:سید ابراهیمی